tisdag 10 september 2013

Öh va hände?

Jag förberedde mig på en träningsvärk från helvetet idag.
Var helt säker på att ta sig ur sängen skulle kunna jämföras med tortyr.

Igår kväll var det tortyr nämligen.  Sprang upp och ner för trappan och grät nästan. Att gå nerför allra helst.  Varenda gång teddy kallade på mig dog en liten bit i mig. Soffan var vidrig att sätta sig i och ta sig upp från.

Och alla vet ju att andra dagen är värst.  Jag hade fel.

Idag är rena himmelriket i jämförelse med igår.  Jag stretcha en hel del igår. Gick på min vanliga promenad plågade mig själv till höjder jag inte trodde fanns osv.  Kanske det hjälpte till? 

Känner mig nästan lite besviken att jag inte fick "dö" lite till idag.  Fast dagen är lång kan ju vara värre mot kvällen. Jag har inte vågat satt mig ner än. Står och jobbar idag.  Brukar jag iofs göra inga konstigheter.  Men idag är det mer för att jag inte vet om jag kommer komma upp igen.

Kungen och drottningen besöker min stad idag. Känns bra att jobba i en annan stad slippa alla störningar som kommer att ske. Läste att säkerheten höjts.  Hade jag inte flyttat på bilen imorse så hade den väl blivit bortskyfflad.
Ja jag skämtar. Ta inget som jag skriver här på allvar det gör till 99% inte ens jag. 

Over&out

1 kommentar:

  1. Om du inte har träningsvärk, så lär vi ta i lite hårdare nästa gång ;-)

    SvaraRadera