onsdag 4 september 2013

Härmapa

Jag hakar på andypad's koncept skapar mig en ny blogg (fast det är den gamla pysselbloggen) och börjar på ny kula.  helt enkelt har jag flyttat pysselbloggen och tänker härmed skriva allt sjukt och vardagligt här istället. 

Den egentliga anledningen är för att mobil appen till denna är sjukt mycket enklare att hantera.  #Truestory

Att jag helt och hållet härmar min bästis på alla plan ja det bara råka bli så hehe. 
I will do it anyway.

Under en tid framöver ska jag försöka få detta till mitt lilla krypin så det kommer nog ändras lite fram och tillbaka.

Up up and away.  Mot nya möjligheter. *Intar superman's flyginställning* Mot oändligheten och....... nä det där var en massa crap men ni fattar grejjen.

Så välkommen in till kokkisarnas riksförbund (you will soon know what I mean) till vänskapen mellan två galningar och nyfunna vänner.  Mina barns äventyr till vuxenvärlden. Makens menlösa men åh så knäppa kommentarer. Och min tråkiga vardag med en massa onödig (sv)engelska och min dumma telefons autokorrekt.  Heeej felstavningaaar!!! *sjunger uut*

Vill du veta vart allt börja så finns det lite historia att läsa på stathin.blogg.se för den som orkar.  varning för sömntablett i textformat.  Du är varnad.
*pekar och kisar med ögonen *
kom inte och säg att jag INTE varnade. ..

#härmapahärmapahärmapa.

XoXo Mela. :) over and out.  Och hela den kablangbiten.... ←←just made that up.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar