torsdag 5 september 2013

Jag tror han undviker mig.

Min make jobbar i Stockholm. Han pendlar måndagar och torsdagar. Han VILL INTE ner till sthlm i "onödan" medans jag som är i Dalarna längtar ner mest hela tiden. 

Just nu är det en sån helg. Jag vill ner. Fredrik Backman sitter och signerar sin nya bok på lördag!!!!!!!!

En ekologisk bonde och en gotlänning ska ner till helgen!!!!!!

Jag vill ner!  Men han svarar inte på mina meddelanden, maken alltså.  Jag tror han undviker frågan in i det sista i hopp om att jag ska glömma bort min vilja.   Haha.

Han kommer hem ikväll. Jag glömmer inte. Jag ska tjata. Be på bara knän om jag måste, OK! kanske inte det sistnämnda. 

Jag vill få vantarna på en signerad bok som jag ska ge till min bror. Bara för att han gillar *läs har han som idol* precis som jag!

Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar