onsdag 21 januari 2015

It's On!!

Nu har karusellen satts igång! Sista visningen av lghtn är klar och budgivningen har satts igång. Började segt med inte mindre än två st underbud. Men nu så är vi över acceptpris och jag väntar med spänning vad det kan landa på.



Det är fler karuseller i rullning och det ska bli ganska spännande och se vart dessa kommer härleda! Men en sak i taget. Eller ja två kanske tre saker i taget iaf!

Snart vankas det dop för min gudson. Min fina gudson Alfons. Så nu letar jag dikter och presenter... liiite svårare än jag trodde. Men nått ska jag väl andå kunna komma på tycker jag!
Jag är ju inte som alla andra därför vill jag även ge honom en gåva som "inte som alla andra" något som är till honom från mig. Kan möjligtvis vara så att jag sätter en aaaningens högt krav på min gåva och att det möööjligviiiis skulle kunna ställa till det lite. Meeeeen, det är bästaste finaste Alfons vi pratar om!!


 
Bilden är ärligt stulen från Andypad.blogspot.com  min kära syster tillika själsfrände!
*puuss på dä*

..........

Jag har börjat få kli i fingrarna nu! Den där kliande känslan att jag måste göra om. Jag börjar med dotras rum. Hon har tjatat länge nog nu! hehe
Sedan ska jag försöka mig på en omstrukturering av mitt boende *kanske* har lite små funderingar, får hoppas att det funkar!

Hallen är en ren katastrof. Jag måste verkligen hitta en lösning (en snabb,billig, snygg och enkel lösning) man har ju lite krav.... trots allt.
Sen var det de där med min pysselhörna. *suckar högt* jag vill pyssla och jag vill få ordning. Men jag kommer bara inte till skott! Fattar inte!

Ja det är väl lite vad som hänt/händer denna vecka!

XoXo Mela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar