fredag 14 november 2014

That kind of time!

Mmm det är dags för sjukdomstider igen. Det började med Noah! Men trots halsont och lite feber lät vi killarna äta lite glass och annat tillsammans onsdag kväll. Dom bad oss på sina bara knän ;) Dom var ganska pigga trots sjukdom dessutom. Dessutom riktigt mysigt att få träffa Leo igen. <3
Dom killarna alltså. Bästa vänner och den kärlek dom känner till varandra. Man blir alldeles varm i hjärtat.


Teddy har en fruktansvärd hosta och men var iaf pigg och feberfri onsdag kväll.
Denna vecka hade jag Teddy extra på onsdagen, för exmaken och Affie var på Ed Sheeran konsert. Gissa om jag hade en överlycklig tjej? :D Torsdag morgon märker jag att det är ett element som har krypit upp bredvid mig...

 
Det är väldigt mysigt med Vab. Vi tillbringade mest hela dagen i soffan/sängen. Teddy hade ju inte sett mitt köp. När vi kom till lghtn efter besöket hos Leo & Noah så var sängen uppbäddad. På morgonen efter att ha legat och myst ett tag så bestämde jag att det var dags att bädda ihop och bad Teddy att flytta på sig. Han fattade först ingenting. Men allteftersom han såg vad sängen började förvandlas till kom den där härliga reaktionen där nått riktogt häftigt hänt. -WOOW va coolt mamma, jag visste inte att sängen kunde bli en soffa mamma!?!
 
Haha underbart! Gullunge. Det försökte matas i lite mat och mellis under dagen. Teddy tittade på en ny favorit NinjaGo via Netflix! Tror han betade av en hel säsong om inte mer. ;)  Tackar till högre makter att jag valde att skapa abonnemang där.
Eftersom man får glass när man är sjuk (iaf isglass när man har feber) och detta vet Teddy så var det ett himla tjat, jag hade inte handlat glass (liksom flygit ut ur huvudet) så var vi ju tvugna att gå till Ica Maxi och handla detta, det var ju faktsikt en fråga om liv och död enligt honom. Dessutom konstaterade han genom att gå till balkongfönstret att det var inte långt att gå alls och sedan log han från öra till öra. Så det var bara att kasta av sig pyjamasen och kliva i lite vardagliga kläder och gå och handla. En mysig inte för snabb promenad med lite frisk luft gjorde oss gott!  :D   
 
Det hann tvättas en del och torktumlas....Städas lite och en massa jag-klättrar-snart-på-väggarna!!
 
På eftermiddagen lämnades Teddy tillbaka till sin pappa, Jag fick egentid eftersom Dotra var iväg till
naturhistoriska med sin science grupp (skolan) Jag passade på att göra mest ingenting. kolla lite på en serie, lagade mat. Har börjat kolla på en Serie som heter witches of east end den har inte massor av säsonger vilket passar mig just nu. Sen har den allt som är bra med magi att göra. Som en ny version och lite tvistad version av den gamla serien Förhäxad med lite bättre effekter. I LIKE!
 
 
Har i överlag varit ganska bra vecka. Har känt mig lite låg och hängig till och från. Men samtidigt bra! :D
 
Stor saknad av mina tjejor i dalom! Allihopa! Hjärta er!
 
 
 
XoXo Mela
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar