torsdag 6 november 2014

lusläsning?

Jag fick böckerna på mitt skrivbord måndag morgon! yeeeeeey!

 
Så nu ska jag bli förtrollad av häxor magi och en massa intriger och hemligheter. Fast jag tänker vänta tills nästa vecka. Då är jag "Teddy-ledig" och om jag kommer fastna och vill sträckläsa dem så kommer jag kunna göra det då  :P

Min vecka har betstått av att hämta/lämna Teddy laga mat och försöka städa undan. Händer inte så mycket mer roligt än så. Käderna är nu inhängda i alla garderober. bara en hööög med kartonger kvar att ta hand om. :S


 
 
Dessa lådor ska packas ur rensas ur och packas om och förvaras på vinden. Vad det är i dem? Jo alla mina scrappsaker. *snyft* oki ja jag vet jag har gaaalet mycket saker. Jag tänker inte sluta scrappa,  men jag tänker bara (än så länge) fortsätta med Project Life.
Tills min boendeform får plats med mer och annat. :D
 
 
 
Jag köpte en discolampa till Teddy och den blev en hit vill jag lova! Lampan har gått varm i hans rum :D (Note to self; köp en golvlampa att ha den i) 

 
 
 
 
Veckans låt är!

 

Skönt att vara på fötterna igen efter en svacka utan dess like. Puuh, Var nästan lite orolig för mig själv där ett tag ;) Men nu är allt i sin ordning igen. Jag börjar hitta mig själv i mitt lilla inre kaos ;)


Gick till dagis/bussen i snöblandat regn idag. BLÄÄ riktig snö eller inget alls tack!



Snart helg och den kommer att bli spännande och mycket mer. *håller tummarna*

XoXo Mela


 
 
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar