måndag 3 november 2014

Flyttlådor!


Flyttlasset har nu gått. Ja en del av det i vilket fall. Det är fortfarande ganska så tomt och saknaden av soffa är märkbar! Tack vare min bror C och pappa så var det möjligt att få mina saker flyttade i överhuvudtaget! Så tusen Tack till dem  <3



Helgen har varit ganska tung. Det är mycket som har bearbetats och det är både på gott och ont! Men det är precis det här jag behöver, "att få hamna på botten och sedan ta mig upp igen".

 
 Saknaden av barnen är värst. Det är ganska otroligt hur beroende jag är av dem för att kunna vara mig! Men det har inte bara handlat om det. Det är mycket känslor i överlag som måste bearbetas och jag har alltid varit duktig på att ta hand om det själv. Alltid använt mig av frasen *ensam är starkast* på sätt och vis, är det fortfarande så för mig.

Men jag har fått lära mig att en person kan påverka det som jag trott stenhårt på i ett liv nu. Påverka mig till att vilja vara lite bättre och göra bättre val. Att det är ok att låta någon vara delaktig. Att kunna visa mig i ett skick där jag anser mig själv vara svag, Jag är tacksam för de som stärker mig och väljer bort de som sänker mig!

Det har iaf varit en givande helg på många sätt.

Jag har fått en del gjort. Och jag har valt att göra ingenting vissa tillfällen med. Det är sjukt tråkigt att äta/laga mat själv, men med sällskap av en tv fungerar det mesta! Det var ganska mysigt att äta sen frulle i sängen framför Netflix.




Det jag kan säga är att jag kommer att trivas där. Nu håller jag tummarna för att kunna vinna/få lite pengar som gör att jag i framtiden skulle kunna köpa den istället! :D

 

 

Just nu håller jag på att utreda med hjärnan hur vida jag ska göra med platsen som är över. Många tankar blir det.

 
XoXo Mela
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar