måndag 6 oktober 2014

VP -Check!

Wehoo vilken vecka.
Jag började veckan med att gå på en intervju och visning av en bostadsrätt och det kändes faktiskt ganska bra när jag gick därifrån...! Håll tummarna för mig!




Jag bodde hos bror och Frida denna vecka. Vi hade en bra pratstund jag och min bror! Skönt att få saker och ting ut i luften. Pratade även en del med mamma. Det är ju en chock för omgivningen. Jag förstår det. Men å andra sidan så behöver de kanske inte förstå allt, det är ändå mig det handlar om.
 Jag vet att jag sårat min familj genom att vara tyst. och jag har lärt mig av mitt misstag, jag kommer inte längre hålla saker för mig själv. Inte efter att ha lyssnat på dem och vad de hade att säga om allt! Jag måste lära mig att det är ok att öppna sig och vara sårbar samt berätta hur man faktiskt mår. De finns alltid där för mig trots allt. Man skulle kunna säga att jag lärt mig att de alltid finns där.


För ett tag sedan nämnde jag till en vän att jag alltid velat haft de speciella cancer armband men att jag aldrig hittat vart man kan köpa dem.
 Jag fick 2 st sådana! Jag var i chock. Blev så rörd över hur små handlingar kan komma att betyda så mycket. Hur personer kan komma att betyda så mycket med sina fina handlingar. Så tacksam för mina fina vänner! Kärlek!



Med jobbet åkte vi på Verksamhetsplanering. 2 dagar borta minsann.
Bosön skulle vi till. Vi började med att hoppa på en buss. Sedan äta lite lunch och sedan konferens.
 
Torsdags kvällen erbjöd efter konferensen en liten promenad på området, incheckning på rummet. snabbombyte och obligatoriskt middag med bordsplacering. :D och några glas vin samt mingel i huset brevid även kallad mästarvillan där dom hade en bar! Det blev en trevlig och rolig kväll :D  






 
vilket vackert ställe. Roliga kamrater och härlig VP det blev!




Bussen skulle gå från Bosön Fredag kl:13:00 men blev försenad med en timme. vilket resulterade i att jag missade ett bokat tåg. Men som tur var hade jag ombokningsbar biljett.
Med risk att detta inlägg kan börja bli långt så jag väljer att dela upp det hela.
Men mer om det som hände under helgen i nästa inlägg ;)

XoXo Mela






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar