tisdag 14 oktober 2014

Gårdagens och dagens agenda!

Eftersom jag är efter med uppdateringen konstant och hela tiden i denna blogg!
Tills nu dvs *Ser ljuset i tunneln!* :D
Helt underbart! Nu ska jag försöka att hålla den lite ajour med *asg* Vilket kommer att bli kanske 2 ggr veckan. om jag har tur. och det finns något att skriva om. :P jaja hursom:  

Måndag:

Jag har en semesterledig dag och startar höstmorgonen med en mysfrukost med barnen.

 
Resten av dagen består av stöka till hemmet ännu mer genom att packa flyttlådor.
 
*kaos är namnet. Hur är det ens möjligt?
*Åka till skolan på ett välkomstmöte för dotra!
Hon sköter sig relativt bra och är duktig med att söka hjälp med det hon behöver *stolt*
 
*Åka till vårdcentralen med dotra för att kolla upp en växande knöl på halsen, Som visade sig vara en helt ofarlig lymfkörtel som ska undvikas att tas på. Skönt att det inte var något allvarligt!
 
*Hämta upp kontraktet samt kolla upp närmare uppgifter och annan information.
 
Som det ser ut nu så ska kontraktet skrivas den 27:e okt.
 
Det var en bra dag!
 
Tisdag:
Trodde att jag skulle på AW med bror men insåg när jag kom till jobbet att jag skulle ha möte med jobbet så det blev ändringar direkt på det :P Typiskt mig *virrpanna*
 
Jag saknar mina fina vänner! <3
 
 
 Känner mig lite frånvarande fortfarande. *hihi*
 Mycket tankar i huvudet och viktiga personer som tar och slukar min tid.
Härliga underbara människor! ;)
 
 
Veckans låt är:
Deniz Koyo feat. Wynter Gordon - Follow you!
 

 
 
 
 
 
XoXo Mela
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar