måndag 13 oktober 2014

Ladda batterierna!


Så har ytterligare en vecka gått förbi. Min barnvecka! Jag hann med en utelunch med mina fina och underbara kollegor. Vi testade ett nytt ställe för mig! :D Jag har hunnit hitta ett beroendeframkallande kaffe på burk! jag har börjat att packa mina saker på allvar! Affie hade sönder en stol hemma och när jag skulle fota den så la hons sig bredvid. TYPISKT oss i denna familj! I like it!
 Annars så har det inte hänt så mycket mer under arbetsveckan.



 
 
 
Helgen åkte vi till Hda. Det var dags för mig att få ladda mina batterier och få lite Andypad tid! Vilket mäter upp sin vikt i guld för mig!
Helgerna är alldeles för korta. vill ha minst två dagar till på en helg! :(
 
Jag ber om ursäkt Andypad redan nu men jag är tvungen att visa dessa! De är helt underbara de speglar verklig oss hur vi "kokkisarnas riksförbund" egentligen är!
 
 
 
 
 
 
Lördagen var först och åt mat på "stan" Thai när den är som bäst ;P
vi var även på på kalas hos Bonden och Gotland! firade en liten *läs stor* 8 åring!
 
 

 
Mina tjejer! Ni är det bästa som finns! Jag <3 er!



 
Kvällen bjöd på sällskap av Gudfar Kapten och Sandra samt en bricka full med Ost, kex och Vin!
Min mobil tar verkligen inte bra foton längre de blir bara suddiga. Men trots den suddiga bilden så visar den ändå en helt underbar relation så jag måste ha den med. Här går kvantiteten över kvaliteten eller tvärtom.. hur man nu vill se det! :P
 
 


 
 
Söndag åkte vi till morbror Pierre och Elin som var uppe och hälsade på i Dalarna. :)
Sedan röstade barnen fram en sen lunch på Mcd innan hemfärd!
 
Väl hemma så hade vi en myskväll med varma mackor och Te!
 

 
Jag saknar redan alla mina hjärtan. och jag är ledsen att jag inte hann hälsa på alla jag ville! Som sagt helgerna är för korta! :(
 
XoXo Mela
 
 


 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar