tisdag 10 februari 2015

Suprise it's Datenight!

Sätter mig på bussen och har ingen direkt hemlängtan. Att åka ifrån mina vänner är lika jobbigt som att åka till dem. Man vet att det gör så j*vla ont. Att både bli påmind hur långt borta vi är från varandra och att det tar så lång tid mellan gångerna! PLÅGA!!

 
Det var en bra bussresa. Mycket tankar, lite bokläsning och sov en stund gjorde jag med! Jag kom fram till fyra tiden och då skulle jag möta upp bror A och Frida, Som hade haft en dag med Affie. Dom hade bland annat pärlat armband för cancerfonden *sånna som jag fick för länge sedan* ätit lunch och shoppat kläder till henne, kan meddela att detta var deras julklapp till Affie.
 
 
 

vi hoppar på kollektivtrafiken och åker hem. Affie beter sig lite mysko, frågar konstiga frågor och flinar samt är lite sådär hemlighetsfull. Hon är dessutom väldigt förkyld. Sen kommer frågan om hon får sova hos en kompis? Jag är i vanliga fall anti det där med att sova med kompisar innan och under skoldagar. Men skolan hade gått ut med ett meddelande att det varit inbrott och att alla klasser börjar senare. Så hon fick väl det. Jag hade ju kvällen klar ändå.. Jag skulle dammsuga och städa toaletten, handla inför kommande vecka. ja sån där vanlig tråkig söndag!
 
Men riktigt så blev det inte!
 
Istället står Mr.D och väntar på oss med blommor i handen!! Totalt överraskad. Hade inte en aning. Så istället för en tråkig söndag så blev det en datenight.

Han hade blommor i handen och sedan fick jag en present *är det nu jag ska bli orolig och undra vad som hänt?* Ett ljus i favoritmärket och passande i doft med. Coconut! <3<3<3<3
 
 
 
 
Affie packade sina saker och gick till sin kompis och där satt  jag paff som få och undra vad som skulle ske härnäst! Hade nog fortfarande inte fattat vad som hände!  

Frågan om bio kom upp och vid tal om mat så var onlinepizza valet. Vi åt och sedan åkte vi och kollade på bio. Det blev Kingsmen:the secret service. Ända fram till den sista och näst näst sista scenen var den ok. Efter det SKJUT MIG!  HUR kan vi svenskar bli så....... jag saknar ord!! både sjukligt roligt och galet kränkande på samma gång! Ja det var svenskar med och ja dom pratade svenska och ja dom får mig vilja skjut mig själv!!  Sanslöst!
 
 
 
 
 
 
 
Så glad att du finns i mitt liv hjärtat! Glad att du bryr dig och visar det. På ditt sätt. Det var precis vad vi behövde. 2 veckor ifrån varandra är för mycket :) hehe
 
Tack för en bra kväll. Ett perfekt avslut på en perfekt helg!
 
XoXo Mela
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar