måndag 15 september 2014

vilken vecka!!

Rivstartade måndagen med att gå till jobbet förberedd på att avsluta dagen med bomber och granater!
Underbara kollegan ordnade så att jag och flera kollegor kunde gå på musikalen -Livet är en schlager!
Först gick vi till Blå Porten och åt middag. Tog en tomatsoppa och det var bland det godaste jag ätit! Showen sen då WOOW! Helt otroligt bra enligt mig. Vilken berg och dalbana i känslor det var!
Från glädje till sorg och allt däremellan.
Humorn i Johan Glans är oslagbar. Jag ÄLSKAR honom, helt klart en favorit.
Helene Sjöholms röst gör att jag ryser *lovely*
sen har vi Peter Jöback... HUR kan han vara SÅ SNYGG SOM KVINNA! orättvist ;)
TUSEN TACK GENNET ÅTER IGEN! <3 DIG!!


På tisdagen fick jag gå till "lillsyrran" och klippa mig. Det var på tiden tydligen, för hon kapade av 2 decimeter, 
sedan rullborstade hon det.
 HOLY CRAAAP!
Vilket hår jag fick. Blev supernöjd.



På onsdagen träffade jag på Leo (grannen aka lillfis bästa väns mamma) på förskolan och hon tyckte att det vore en jättebra idé att vi skulle äta mat tillsammans och att hon skulle ta Teddy medan vi hade en mäklare hos oss. Sagt och gjort.
Mäklaren kom det diskuterades hur och när vi skulle vilja sälja.
Jag gick ner till Leo och stannade där åt lite mat och pratade framtid.
Önskedrömmar byggdes upp och man kan väl säga att nu hoppas vi på det perfeka boendet! ;) haha!

Lillfis har gått och fått en lös tand dessutom. Denna gång utav sig självt (ingen olycka denna gång) Den lossnade på kvällen. Tandfen kom med guldpeng :)




Vi gjorde inte så mycket den helgen som jag hade hoppats på.
istället blev det en del städning,
och lite bus och filmmys! 
Jag lät Affie sminka mig och vi gjorde det till en snapchat historia! ganska kul faktiskt! jag sparade inte alla foton under resan synd nog.





Vi är ju inte riktigt som alla andra. Så här ser en vanlig kväll hos oss ut annars! ;)
VARNING FÖR DESSA BILDER! ;P







Jag skickade ett av dem till Andypad och skrev:
-Hört att vi är fullt normala. 
Fick svaret;
- I tårna kanske!

ja vad ska man säga! 
Jag BJUDER på denna!! :D

Lillfis världens bästa unge väckte mig på morgonen och berättade att han dukat fram frukost! SÖTNÖT!





På söndagen pysslade vi även lite, vi åkte och röstade och sedan sa jag hejdå till mina finingar och åkte in till stan för att bo där i veckan..




XoXo Mela









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar