måndag 22 september 2014

Vad händer?




 Att starta jobbveckan med en AW är inte helt fel. Alltid lika trevligt att gå ut och äta lite med mina kollegor. Men vi (jag och många fler kollegor, inte alla) var trötta själar denna gång. Vi orkade inte stanna länge.
Efter två rätters middag (fick vänta en evighet på både mat och efterrätt) och endast ett glas vin, var jag en utslagen hjälte.  Men trevligt var det!


Under veckan så tog jag promenader med Frida :) Det är helt galet vackert i Fredhäll.
Det var underbar värme trots att det är september, så det kändes faktiskt lite som att vara utomlands när man klev ner till vattnet och gick längs med hamnen i solnedgången. Helt underbart!




Jag hade skolmöte med dotra. Det gick bra och jag vill redan nu berätta att jag är en mycket stolt mamma. För min tjej hon vågar berätta när saker är jobbbiga och hon tar tag i det och hon söker hjälp. DET är modigt och jag kan inte vara mer stolt över henne, det visade sig även på mötet att även hennes mentorer tycker likadant! STÅ PÅ DIG GUMMAN!
Ett givande möte i överlag. Jag gillar verkligen hennes skola dom tar henne på allvar och ser vad som behöver göras! *gillas skarpt*

Gillar även våra snapchats. Haha mycket miner blir det! :P




En annan kul grej som hände denna vecka var att Frida tog fram ett pussel som hon spelade med sin farfar när hon var liten det är ett färgpassningspussel och går bara att lägga på ett sätt. Ren och skär hjärngympa. Hon har försökt att lägga det ett tag men har inte ro att sitta och försöka lösa det.
tro mig det var inte jätteenkelt!
Men envis som man är och rastlös in isjälen så var det tydligen precis det jag behövde.
OCH jag klarade av att lägga det. *dancing the happydance*
Det var rätt roligt att se minen på brorsan och Frida. Tror inte att dom trodde att jag skulle klara det :P hihi!



Så mindre roliga saker!
Lillfis ramlade på förskolan och fick en mindre rolig blåtira..
(inte för att det finns några mera roliga sådana heller). :S
Stackars lillfisen!



Pappren är inskickade! och letandet av bostad pågår på riktigt nu. :/
Det är både jobbigt och bra på samma gång. Mycket som händer nu!
 Funnit nya och gamla vänner som stärker mig. Tack!
Synd att det väldigt få av de gamla nära och kära som gör det bara.

Man lär sig utav allt antar jag. Även det som man inte vill...

Mig gör det bara starkare dock!



peace out!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar