torsdag 25 september 2014

Resan till ett dyk certifikat!


Ja resan dit är påbörjad. Jag har börjat jaga en av mina drömmar!
jag borde hoppa och skutta just nu! Dansa en massa glädjedanser!
Dock är den resan tung just nu!
Jag känner att det händer mycket runt omkring mig (kanske lite väl mycket) och jag har svårt att ta in det som jag måste plugga! Jag måste fokusera och det fungerar ganska dåligt!
Det är så mycket annat som snor min uppmärksamhet.
Viktiga och jobbiga saker. Samt de vardagliga sakerna med.

Mycket känslor just nu i överlag!

Jag vill verkligen klara det här. Jag hoppas innerligt att jag finner ro att göra det bara.
Kan glädja mig åt att jag klarade den muntliga teorin med bara ett fel.
varför kan inte det gå lika lätt med allt annat nudå?

Frustrerande är en bra beskrivning på det hela just nu!

Ge mig styrka! Ge mig ro!

XoXo Mela 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar