fredag 22 november 2013

Skallebank.

Jag har huvudvärk från helvetet för tredje dagen i rad. De två första tillbringades hemma med lillfis och nu idag sitter jag på jobbet. Livet suger när denna migrän kommer och det värsta är att denna huvudvärk inte verkar vilja försvinna heller. AJ!
Det enda positiva i att vara hemma är jag får mysa med min lilla pojk och frossa i glass (ja han alltså) han har inte lämnat min sida på två dagar. hjärtegull.

Blev på lite bättre humör efter en sväng hos Fredrik. Var ett tag sen jag var in där och läste, får mig alltid ett gott skratt. ÄLSKAR hans fru. Jag vill bli som hon när jag blir stor ;)

Hursomhelst!

Har inte mycket att skriva om just nu. Livet rullar bara på, sova jobba äta and repeat. Saknar mitt pigga smala jag. Jag var påväg tillbaka när migränen slog till. nästan. Hade börjat men så kom den där vardagslatmasken. orken liksom bara försvinner och man tar det enkla över det rätta osv. Blä.
vaknar upp med ett tungt huvud varje morgon. Känns som en riktigt förjävlig förkylning sen snyter man sig och så blir man nästan som vanligt folk igen. Fast ändå inte. småmolande värk i kroppen. Jag liksom vågar inte träna har hört skräckhistorier. Men nu börjar jag att tröttna på den här skiten. Varför bryter det inte bara ut?

För inte allt för länge sedan var mitt liv färger massor av klara färger. Nu är allt grått och beige.  TRÖK!! Behöver mina kokkisar. Riksförbundet måste ha möte snart igen. Jag måste boka in lite roligheter i livet. För att sitta på arslet och göra ingenting är inte riktigt min grej.

Nu ska denna tant gå och ta sig en värktablett till. Det gör världen och dagen lite mer hållbar då.

over & Out.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar