måndag 25 november 2013

I brist på annat.

Kära jultomten.

Jag har verkligen försökt att vara jättesnäll i år. och jag tycker att jag lyckats relativt bra.

Så detta kära kära jultomten önskar jag mig till både mig och barnen ;)



Lagerhaus:


FOTORAM VINTAGE SVART A4

Snygga ramar funkar alltid både med och utan innehåll. Svart vit och turkost självklart! :D 


MATTA EDGEMATTA STRIPE SVART/VIT
Snygga mattor ja tack!





Bluebox.se






Dessa våningsfat står högt upp på önskelistan svart vit och turkos är färgerna jag själv önskar mig. :D




Hur söta är inte dessa handkrämer skulle kunna tänka mig alla allihopa faktiskt. Ugglor går alltid hem. 




Sötaste äggvärmarna. bara för att...... 


en brandvarnare i min stil ;) hahaha. 


 fina krokar till dotterns rum... eller nya mini toaletten....  I like! 



Doftljus kan det aldrig bli fel med. 



Kok böcker och Spel blir aldrig fel det heller. 


Coolstuff.se





Coolaste lampan till pojkens rum kanske?


Inmyhouse.se



Coola skyltar. 

COOL EXIT skylt med pekande hand! som denna. ascool!

Svart Cool Syntavla i trä haha. 


Dekorations stjärna
 yepp likey.  

eller denna från MILJÖGÅRDEN

stjärna+smide+miljögården

Gårdsromantik


Härliga bokstäver i olika former. 


 



 Vackert. 

Galet förtjust i glaskupor och skålar och den största drömmen av alla vore att få tag i sådana här.

Glass Apothecary Jars 23"

i de flesta formerna. Finns här?


XoXo Mela




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar