måndag 27 april 2015

en liten stuga!


Skrev på mitt första hands kontrakt. Denna lilla stuga. Mitt lilla idyll. På landet mitt i stan! Litet och har stora potential. Det som jag känner mest för just nu är altanen och gården. Längtar efter sommaren! Ser mitt liv med en ljusare framtid! Nära Naturen! *lovely* Skrev jag att den har en kamin/eldstad i ett rummen? Öppen eld yaaay!

Lillfis fick följa med på linsundersökning/isättning då passade vi även på att äta på McDonalds tills hans stora glädje och sedan fick han även nya kläder. Något som han verkligen behövde hemma hos mig! Knallröda byxor och batman tröja valde han! Det är min kille det!

 
 

 
 
 

 
Vi samlas jag och två vänner med våra barn på Skogalundsklippan för en snabb fika. Mycket mysigt

 
Det är dom här små stunderna som jag uppskattar så mycket!
 
 
XoXo Mela



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar