måndag 20 januari 2014

"du kommer att ha huvudvärk"



Ja det var väl en underdrift kan jag påstå. Naprapatens ord -"du kommer att ha huvudvärk efter detta" Men lite värktabletter i mig så var saken piff! Kroppen har varit mör vill jag lova.

Helgen har bestått av inget annat än............ drumvirrvel tack........... PACKNING!! TAAADAAAA!!!
vilken skräll va? ;)
Vi tog dock välförtjänt ledighet ifrån packningen på lördag eftermiddag och åkte till bonden där jag dotra och sonen för första gången fick basta och hoppa i badtunna.

Vi hade lyckliga barn vill  jag lova! :D 
Dottern blev "tvingad" att sova över så hon fick väl det. Hon blev hem lämnad dagen efter. Tackar för det. Men det var en en förtvivlat ledsen liten lillfis som vi fick med oss hem då. 

Köket är nu HELT nedpackat och jag får den sista veckan lova att spisa hos grannen. Är så tacksam för min Gotlänning. Tack vännen!

Finns inte så jättemycket mer att packa ner. Lite tvätt, några få badrumsartiklar ja det är väl det på ett ungefär.
Tror att vi styrt upp det hela ganska bra. Planeringen ligger till bra ska bli intressant och se om praktiken blir den samma som teorin!
Nu ska jag bara försöka ragga till lite starkt mannafolk. Som kan hjälpa till och visa sina muskler lite.





Kartongerna förökar sig och växer i varje rum :) Det börjar bli väldigt tomt överallt. 

Efter en lång och slitig dag. Så unnade jag och lillfis oss en liten "treat" 





För det var vi VÄRDA!! Frysen är dock avstängd och avfrostad så det är nu man tackar vädergudarna för minusgraderna och glassen får stå på balkongen. :D

XoXo Mela




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar