onsdag 30 oktober 2013

Historien om ett par byxor.

Egentligen så handlar det om den töntigaste personen i ett par byxor som var förstora men inte vågar gå tillbaka med dem.
Att reklamera nått måste vara det värsta som finns.  Jag rent av avskyr det. 
Så vad gör jag då?  Jo jag skickar min bästa vän- bff -bästis-pal att göra det åt mig. Jag stod vid hennes sida hela tiden. Haha
Att byxorna som var för stora var ett par 38:or och byxorna som vi bytte (ja jag menar HON) till var stl 36 är en helt annan historia som jag kan ta en annan gång. Sen hör det ju till den historien att det är sjukt elastiska byxor med men det bryr jag mig inte om. Ler som en fåne :)
Till denna historia hör iaf det till att jag måste vara den mest tragiska personen i numera passande sjukt elastiska byxor. Vad skulle jag göra utan min vän? 
Antagligen fortfarande ha förstora byxor som jag inte kan ha på mig hängandes i garderoben och göra mig påmind om hur svag jag är. 
Men jag är så nöjd.
Who wouldn't be? 
XoXo Mela




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar