onsdag 17 juni 2015

Jag avlider lite :D


Min son fick en hajfena i födelsedagspresent. Sedan dess har han typ tjatat om att få bada. Denna Fena är en "flytväst" och tydligen väldigt bra när man ska lära sig att simma. Igår fick han äntligen använda den. Han var hembjuden till en kompis som har pool och hans lycka var total. När vi packade väskan kvällen innan, så tog jag fram hajfenan ut plastförpackningen och han skulle genast prova den. Så rolig. Dessutom sätter han på sig sina simglasögon och jag håller på att döö lite när jag tittar på bilderna, han ser så rolig ut. MEN även så lycklig ut. Min lilla spillevink. 



 
Det var 26 grader i vattnet men ganska så kallt i luften igår så tydligen hade det varit lite kallt enligt killarna. Jag fick en bild skickad av mamman.
 
 
Själv passade jag på att få umgås lite med Leo vi åt lite mat och pratade som vanligt.
 
Bara några dagar kvar till hemresa Dalarna och spektakulärt midsommarfirande. Mina bröder fyller 30 år på midsommarafton och de tänker slå på stort. Det kommer att bli en jättefest. Längtar efter att få träffa alla fina vänner, få njuta lite av Dalarna och träffa kissekatten Lakritz som snart får komma hem till oss och bara få vara "hemma" om än en väldigt kort stund!
 
 
Dessutom har jag fått ett av de mest otroligaste och underbaraste erbjudandet i mitt liv. Ett äventyr som jag faktiskt bara trodde jag kunde drömma om. En dröm som kan komma att bli sann. Den absoluta och yttersta kärleksförklaringen. En resa till indonesien i höst. Men när det är helt klart att det blir så kommer mer info. ;) OM detta sker så kommer inte mindre ÄN TVÅ saker på bucketlisten bockas av *YAY*
 
Det finns inte mycket som kan chocka mig så som han kan, det ska gudarna veta. Finns heller ingen annan som gjort så mycket för mig som han gör och gjort. Inte på detta sättet. Upplev livet genom andra eller upplev det själv! Det är lite vårat motto (tror jag). Även motto på denna resa som nu är inbokad! YAY!
"Someone is looking after me from the skyes ;) and someone is loving me with his hole heart from the ground!" Lucky me..

XoXo Mela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar