måndag 24 februari 2014

Sämst är jag

På att blogga dvs.

Vad jag gör?  Jag njuter av mina vänners sällskap i veckorna och av familjen på helgerna.
Har det riktigt så där oförskämt bra.
Haft så många fina kvällar med mina tjejer. 

Dottern har hittat hem nu.  Börjat ny skola och  hon älskar sitt nya rum. ♥

Varit på några intervjuer och två av dem verkar riktigt lovande så nu håller jag tummarna för kung och fosterland. 

Jag har även lite smått börjat scrappa igen. Spelar massa tv spel med barnen.  Man blir som barn på nytt igen ;)

Denna vecka är jag i dalarna igen och placerad på en arbetsplats som jag avgudar att vara på. Solen skiner våren närmar sig. 

Har märkt att det Fasiken inte är lätt att skriva här när man inte är lika bitter längre ;)

Life is good helt enkelt. 

XoXo Mela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar