onsdag 5 februari 2014

Lycka

I måndags fick jag vakna upp med mina killar sedan var jag på en arbets intervju som kändes jättebra och fick till svar att hon var nöjd och ville ta mig vidare till nästa etapp. Så nu är det bara att vänta och se om jag kommit vidare sedan satt jag mig i bilen och körde till Dalarna.
Väl "hemma" passade jag på att hälsa på kära farfar och fick gofika och äkta kok kaffe *mums* det är så mysigt att sitta och svära lite med honom. Det händer alldeles för sällan. Min fina kära farfar.
Sedan fick jag en jättesnabbis säga hej till underbara gotlänningen lämna ett inhandlat tvättmedelspaket, vinka genom fönstret till kusinen och hennes flickor och sedan åka till andy......
En promenad, god mat, en rolig och fin film, genuin lycka och skratt att få vara tillsammans och umgås en kväll bara hon och jag.  Så mycket känslor. Så mycket allt. Och sedan proppade vi i oss en semla på det.
Länge sedan jag skrattade och var så fullproppad med mat på samma gång.  Länge sedan vi hade en sån kväll i över huvud taget. Min älskade fina själsfrände.
Sedan fick jag åka in till stan och hämta matlåda hos gotlänningen. Dessutom hade hon dukat upp med te ost och kex och tända ljus.
Kan jag säga att det var THE BEST DAY EVER.!?!
Jag älskar mina vänner, dom får mig  lycklig och glad.  Inte jätteroligt att behöva lämna mina killar. Men samtidigt ganska skönt att få en break från min vanliga vardag och dess rutiner.
Jag laddar hela mig själv just nu med den bästa energin.  Mina vänner. 
Ni är mer än guld värda jag älskar er.

Veckans låt. Pharell willians -Happy ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar