tisdag 17 december 2013

Kära tomten..

Kära Tomten!
Jag fick höra att du ville att jag skulle skicka en önskelista. Självklart ska jag genast skicka en ny och uppdaterad till dig. I år har jag varit ganska så stygg så jag förväntar mig ingenting! Jag börjar lite "lätt" med att ange lite favoriter från en favoritbutik nämligen Lagerhaus.
Är du beredd? Nu kör vi.


Som en liten påminnelse till maken kanske? men mest mig själv! hehe
KÖKSHANDDUK DIN MAMMAKÖKSHANDDUK DIN MAMMA

Finns i den här kategorin

Tårtfat kan man inte får för många av. Jag samlar dem skulle man kunna säga.....

TÅRTFAT MELAMIN ROSA TÅRTFAT MELAMIN TURKOS

Finns i den här kategorin

Receptbok är jag i stort behov av...
RECEPTBOK RECEIPT A5
Finns i den här kategorin

Sjukt snygga disktrasor.

DISKTRASA MUSTACHDISKTRASA ALFA
Finns i den här kategorin

Sugrör är galet snygga randiga!

SUGRÖR I PAPPER VIT/ROSA 25 STSUGRÖR I PAPPER SVART/VIT 25 ST

Engångsartiklar med fina mönster. Uppskattas alltid.
PAPPERSMUGGAR TAGG 20P
Allt hittas i denna kategori. 

Fortfarande fruktansvärt förälskad i denna matta!

MATTA EDGE
Hittad i denna kategori

och sedan ALLT i denna kategori. Så fint. kanske inte skulle äta just allt men förpackningarna och sakerna är så söta eller roliga!

PEPPARKAKOR 160G


Nu längtar jag faktiskt till mitt nya hem. Bara 39 dagar kvar nu.......

XoXo Mela



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar