måndag 31 oktober 2016

Marvel universe live!

Som en gåva från ovan!


Min bror träffade oss på begravningen han såg oss, han förstod hur dåligt vi mår och han bryr sig så mycket om Teddy. Så vad gör han? Han och hans flickvän beställer biljetter till Marvel Universe Live i globen och istället för att gå på det själv med honom vill han att jag eller hans pappa ska gå, eftersom hans pappa inte gick att få tag på i tid så fick jag lyckan att gå med Teddy. <3


Vilken resa! Kasta ihop packningen fixa så att vi kommer ner till Stockholm i tid och sedan få uppleva detta. WOW.


Superhjältar åt alla håll, Teddy var försiktig och tråna efter alla leksaker och allt godis som var åt höger och vänster. Jag lät honom få vad han ville ha. När han fick reda på att han fick välja vad han ville, ja då blev han osäker på vad han ville ha. Haha gullunge!


Jag såg hur lycklig han var. Det var en riktigt underbar känsla och jag kan verkligen inte
tacka er Andreas och Frida nog! Ni är så gulliga och omtänksamma att jag blir rörd ut i hårtopparna. TUSEN TACK!! Vi älskar er!


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 



På vägen ut fick han en affisch som han ska få ha i sitt rum och han lekte konstant med sin blinkande snurrande leksak. Han pratade mycket om vad som hänt på vägen hem tog in allt som han upplevt. Alla superhjältarna som flög i luften och åkte på motocrossar hoppade hejvilt fram och tillbaka
alla effekter och smällar. Det var skithäftigt. Det tyckte även jag! Marvel i mitt hjärta!


XoXo Mela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar