söndag 11 september 2016

Vandra

Sjukdom. Varit sjuk ordentligt så dessutom så var jag rastlös som få, Även om jag inte var helt hundra procent frisk än så kände jag att jag måste få röra på mig. Så vi planera in att vandra färdigt den sista biten på leden som vi inte gjorde klart förra gången. (semestervandra)


Kvällen innan bjöd på skaldjur till middag. FAVORITEN!!




Vaknade med sambon tätt intill mig och redo för att vandra lite. Varning för bildbomb.



Som vanligt Vloggade vi lite. Oklippta versioner varsegod!










'


















































Möra i kroppen men balsam för knoppen. Otroligt vacker led att gå på och lättsam med (lite för kort kanske). Det var perfekt för mig och min tillfriskning.




Väl hemma igen så gick jag till mitt lilla växthus för att titta till tomatplantorna och fick med mig en liten skörd in. YAY!!


XoXo Mela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar