måndag 4 januari 2016

Gott slut?

Ja jag fick umgås med fina vänner äta god mat och njuta av gnälliga barn. Jag klagar inte. typ!


Ser fram emot 2016. Hoppas och tror att det kommer bli awesome!


Jag tog inte en endaste bild på nyår! #Fail!



Nyårsdagen firades men att inte göra mycket. Tog en halkig promenad i nysnön. Softa och laga mat! 



 För ett tag sedan så kom det upp i en av de gruppchatter jag och mina vänner har att Hassan inte är så förtjust i rosa! Eftersom jag är väldigt rosa tjej tog jag upp dem fighten och vi har lite inofficiellt börjat att tracka Hassan för detta. hihi! när vi kollade lite på Elfa system så kom vi över en väldigt rosa dörr och var ju tvungna att visa honom vad vi hittat! Notera min fina jacka på det! ;) hihi



 Sedan var det dags att fira Kevin som fyller 18 år! Stora killen! Det firades med att äta mat på Tele 2 Arena O´learys! Massa spel, minigolf, osv. och god mat! Stämningen mellan oss i familjen är inte på topp av olika anledningar men vi lyckas ändå ha en trevlig kväll.



 
Hassan med sin son Kevin! <3

3 Jan.

Vi trotsar avsaknaden av snö och går till slalombackan vid mig. Åker lite pulka och stjärtlapp. Eller ja killarna gjorde iaf! jag frös arslet av mig. Mobilen la av och systemkameran hade slut på batteri. Går bra för mig nu! :P Jonas gjorde en snygg sak och fick härliga taggiga kardbollar innanför tröjan. HAHA!

 


Härlig söndag som avslutade med att storhandla på Ica Maxi! Började även kolla på tv Serien Marco Polo, den kommer  jag att fortsätta titta på.

Notis!
Vad som hänt på sistone är att jag och Jonas kommer att flytta ihop detta år och vi förebereder just nu stugan (lilla huset) för fulla muggar så att vi ska kunna få plats. Jonas öppnar nytt kontor här i Stockholm men vi vet inte när han kommer flytta hit på heltid ännu. Det är mycket jobb och planering för att få saker att fungera!

Tror att det kommer att bli bra iaf! Jag hoppas på det!

XoXo Mela
 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar