onsdag 16 april 2014

Grattis Affie

Idag fyller min tjej 13 år. Var tar tiden vägen?
Känns som om hon är min lilla bebis fortfarande. 
Teddy har problem med att Affie fyller år han tänker bara på alla presenter som hon får och inte han. Blev riktigt ledsen med. Svårt att förstå det där.

Väckte tonåringen med paket och "skönsång" mm eller ja ngt liknande sång iaf. Tradition: få nån liten bakelse på sängen.  För hennes del blev det chokladpudding med grädde. 
Hon fick några paket.  Kläder,skor, hörlurar med mikrofon. + lite till.

Tror det var en nöjd tjej. Såg så ut. ;)
Nu till jobbet.... hade gärna stannat hemma en dag som denna. ..
Tonåringen har ju påsklov...
Dessutom så gick jag halvvägs till bussen när jag insåg att busskortet hade åkt ur så det var bara att knata tillbaka.  Med andra ord kommer jag in lite senare på jobbet än planerat.  Ouch. Fast i tid för att poängtera. 

Grattis älskade unge. Hoppas din dag blir som du önskar. 

XoXo Mela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar