onsdag 4 mars 2015

Dammar av...

hoppsan...

Inte så mycket att dokumentera och sjukdomstider, det är min vardag just nu, fast lite har det ju hänt.

Jag hade ett litet och sött Nutella monster på visit. Lördagsmornar när dom är som bäst ;)




Söndag. Det fina fiiiiina monstret lät mamma sova lite längre än honom själv och gick och duka bordet så det var redo för frukost. Hur söt?


Det bakades scones och amerikanska pannkakor. Så det blev en härlig frulle/frunch :D 


Veckan har rullat på. Har träffat Leo och pratat skit som vi alltid gör :) Affie umgås med sin kille och andra vänner. Jag har förberett mig för helgens bravader och packat den stora pysselväskan.
ska bli riktigt härligt att få en fet stor pysselkyss med den bästa av dem alla. Vi ha dessutom två underbara människor till med oss. Jag längtar verkligen efter det.

Blir väl som alltid, vi sitter där med en varsin kopp kaffe och stirrar på varandra (Andypad som sa detta till mig) och liksom bara njuter av att få vara tillsammans och bara vara. inget krav att scrappa men det är ju en fördel om vi är lite kreativa kanske *asg* 

Annars så har jag åkt på Mr.D´s förkylning. Tack för den... trött och hängig och nu börjar även rösten ge vika. ILLA ILLA ILLA!! 
men jag vilar och ska dricka en massa te. eller kaffe.. eller båda. man kan inte få för mycket av det ena eller det andra egentligen ;) och andra kuckelimuckmedicingrejjer så jag ska vara på fötter snart igen.

Ska ta tag i mina gamla grejer i förrådet och kommer väl få lov att ha en loppis när detta är slut. *suckar lite av tanken*

Det är mycket som kommer ikapp nu och det är bra, För jag känner att jag vill inte "sopa det under mattan" längre. så jag säger BRING OT TO ME.  Haaaahaaa.... (ser framför mig hur mina vänner *ni vet vilka ni är* spärrar upp ögonen nu och tänker -OH CRAAAP!) (för ni vet vad det innebär. Bollplank.nu) muhahaa.......

Jag har kommit till en plats där det är ok att falla ner på botten så jag kan ta mig upp igen nu. Jag är REDO!! Jag kommer att vara starkare än någonsin denna gång! 

Tack vare mina fina stjärnor månar och solar där ute. Hjärta er!

Önskar alla mina fina och kära en trevlig fortsatt vecka.  

over and out..... M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar